Är du en serviceinriktad och praktiskt lagd person som trivs med att arbeta utomhus?
Vill du vara med och bidra till en välfungerande båt- och gästhamn i Skärhamn?
Då kan du vara den vi söker!

Skärhamns Båtförening driver fritidsbåthamnen med 850 fasta båtplatser samt gästhamnen med ca 6.500 gästnätter per år.
Nu söker vi en tredje person till vårt team för att hjälpa oss med den dagliga driften och underhållet i hamnen.

Arbetsuppgifter
Som en del av vårt team kommer du att:

• Utföra underhåll och reparationer på bryggor, anläggningar och byggnader inom hamnen
  • Ta upp och sjösätta båtar
  • Delta i arbetet med gästhamnen tillsammans med våra säsongsanställda hamnvärdar
  • Säkerställa att gästhamnen håller hög servicenivå och välkomnar besökare på ett professionellt sätt

Vi tror att du:

• Trivs med ett serviceinriktat arbete och mötet med människor
  • Är praktiskt lagd, händig och inte rädd för att ta i när det behövs
  • Kan arbeta självständigt och ta egna initiativ
  • Gillar ett fritt arbete utomhus i alla väder

Meriterande kvalifikationer:

• Truck-kort är ett plus, men inget krav
  • Erfarenhet av båtliv eller arbete i hamn är meriterande, men inte nödvändigt – det viktigaste är rätt inställning!

Arbetstid och villkor

Tjänsten är heltid och innefattar arbete året runt. Under högsäsong kommer du att arbeta tillsammans med säsongsanställda hamnvärdar i gästhamnen, där servicekänsla och bemötande är centralt.

Låter detta som något för dig?
Skicka din ansökan till oss via mail, info@skarhamnsbatforening.se  senast 2024-11-17.